.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیکر جانباز شیمیایی در آمل تشییع شد

پیکر پاک سردار شهید احمد رضایی، دقایقی پیش با حضور مردم قدرشناس آمل و همرزمان شهید در این شهرستان تشییع شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، شهید سردار  احمد رضایی جانباز 70 درصد آملی پس از تحمل 27 سال درد و رنج ناشی از مصدومیت شمیایی جنگ تحمیلی شب گذشته به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید با حضور مردم مومن و انقلابی شهرستان آمل از مقابل مسجد امام رضا(ع) آمل تشییع و تا آستانه مبارکه امامزاده ابرهیم (ع) و گلزار شهدای این شهرستان تشییع و در زادگاهش روستای سنگ بست به خاک سپرده شد.

شهید رضایی متولد 1343 در روستای سنگ بست شهرستان آمل بوده که در سال 1366 در منطقه عملیاتی فاو بر اثربمباران شیمیایی دشمن دچار مصدومیت شدید شد.

این جانباز پس از دوران جنگ تحمیلی به مدت 30 سال در سپاه پاسداران مشغول به خدمت و در سال های احیر بازنشست شد، از این شهید دو پسر ویک دختر به یادگار مانده است.

شهرستان آمل در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، هزار و 31 شهید را تقدیم نظام کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جابر 29 ارديبهشت 1393
ته خسته تن و مریض تن قربون ته جا بهشته سلام ما را به آقا اباعبداله برسان .پدر منم سال 88 بر اثر شیمیایی مظلوامنه شهید شد ولی شهید حسابش نکردن گفتن حتما باید ببریم کالبد شکافی کنیم بعد . بااینکه میدونستن شیمیایی و مجرمح جنگیه هیچ یک از مسئولین این چند سال حتی به مادرم سر نزدن چند بار نامه دادم از سقف خونه مادرم موقع بارنگی آب میده حتی نگفتن بیان ببینن راست میگیم یا دروغ . ولی ما اجرو پاداششو از خدا میخایم . همه اونایی که دارن حق مادرم و برادر مریضم رو میخورن به امام حسین واگذار میکنم به حق فاطمه زهرا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.